Plugga???

Har haft svårt att hitta något som jag känner att det vill jag läsa till.
Men igår satt en kompis och kollade utbildningar i Skellefteå och då såg jag ett kurspaket med Sågverksproduktion och snickeriproduktion på 30 hp/st.
Bästa är att den är halvfart och distans, så att jag kan småvikariera som jag har gjort senaste året samtidigt som jag kan plugga.
Så det blir att börja till hösten och sluta på våren om jag kommer in.
Och om jag tycker om utbildningen så kan jag fortsätta och läsa hela programmet och ta ut en högskoleexamen i träteknik. Så nu skall det nog bli lite plugga av om allt går vägen, är dock lite rostig eftersom det var snart 5år sedan man gick ut gymnasiet.

Har börjat göra bort en del projekt i lägenheten nu på sistonde.
Har fixat fogningen vid elementen, satt in nya bänkskivor, börjat bygga ut Katos hage lite, satt upp en till taklampa med spottar i vardagsrummet.
Skall fixa upp rullgardin i sovrummet snart, sedan skall det börja skissas på ombygnationen av mitt gigantiska databord som skall bli lite mindre och få en större ställning under som rymmer min nya dator, samt att jag har funderat på att måla om den.

Kato mår prima nu för tiden och springer och utforskar allt och alla som vanligt.
Har börjat träna han lite med olika saker som jag gömt godis i och låter han komma på ett sätt att få ut godisen, han gör stora framsteg och det må ta någon timme innan han kommit på hur han skall göra första gången, men sedan går det fort för han.

Nu är dessa månader då dom flesta man känner har valt att fylla år, så det är en del räntande hit och dit, men det får man ta.

Det var nog allt för denna gången, skall försöka skriva någon gång i månaden iaf, har ju varit rätt dåligt med inlägg från min sida på sistonde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du kommer in.

2009-02-18 @ 17:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0