Upp till Luleå

I helgen har jag varit och bytt gips på Kato uppe i Luleå på djursjukhuset i Gammelstad, det såg riktigt bra ut och jag ska dit igen nästa fredag (5/12) för att ta av gipset och röntga tassen.
Kände mig riktigt nöjd med deras kompetens och jämfört med strömsholm så är det som natt och dag, för mig.
Bandaget blev även mycket bättre denna gång och nu har det bytt färg från rosa till grönt.

Var i Luleå hela helgen och hälsade på familjen Karlsson i samband med vetrinärbesöket och jag var även och pratade med en studievägledare på LTU.
Hittade en del ämnen som kan vara intressanta, men ska fundera en del innan jag bestämmer mig.

Nä nu går ögonen i kors, så nu ska jag lägga mig.


Jakob busar med Henrik



Kato fick bo på toaletten under helgen


Nya gipset


Jakob som är uppe i varv, sitter i ugnsluckan

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska du börja plugga?? Vad kul! Vad funderar du på?

2008-11-24 @ 08:13:22
URL: http://emmakarlsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0