Söndag, måndag och tisdag

Ja nu borde det vara klart med fikandet som man fått i sig på dessa tre dagar.
Jag fyllde ju år igår (tisdag) och då har jag bjudit och blivit bjuden på fika sedan i söndags.

På Söndagen hade jag fika hemma hos mig och på måndagen så blev man bjuden på mat och fika av Emma och Jens (mums) och på tisdagen så bjöd jag kompisgänget på mat och fika.
På kvällen såg vi filmen the reaping, den var helt okej.

Har även fått en del presenter under dessa dagar.

Det jag har fått är= Bidrag till en Wii fit bräda, kaffebryggare, blomlåda med blommor, en dokumentförstörare, en t-shirt, ett par jeans shorts, panelgardiner och massa olika nötter att knapra på.

Kato blir ju även ett år nu i maj (vet ej datum, så jag gav han samma som mig) och han har fått en toalåda av henke och tess, av mig ska han få en fin klätterställning med rörsystem som jag ska bygga åt han.

Var hos vetrinären i måndags och tog bort stygnen, samt att han fick sin andra spruta mot skabben och han var jätteduktig och lugn, så dom behövde inte ge han något lugnande och det hela var klart på 5 min.
Det bästa av allt var att dom bjöd på detta besök, men jag fick en ny tid nästa fredag för att kolla att allt är borta i öronen.

image36
Malin matar Jakob

image37
Pappa Jan och Jakob

image38
Min far Per-Axel och Malin har djupa diskutioner

image39
Emma och Jakob har en stirrningstävling

image40
Jens och Emma

image41
Mamma Malin och Pappa Jan

image42
Britt hjälper Jakob med vällingen.

image43
Kato fick vara ute på balkongen medans vi var hos Emma, men han låg mest och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0