Grillning och filmkväll

Ja idag har det blivit grillning med gänget och sedan har vi sett film hos mig, vi såg filmen Reign Over Me, med Adam Sandler och den får 4 av 5 möjliga från mig.
Till grillningen blev det färdigmarinerad karré, potatissallad, grillad paprika och champinjoner. (Mums)

Kato har börjat fixa själv lite ordning i hans lekhage, alla leksaksbollarna av päls lägger han fint i hörnet längst in i hagen.
Han verkar ha tappat lite av sin doft nu sedan han blev kastrerad och det är ju jättebra.

Har även pakat ner min rustning och gjort iordning mina svärd inför Kendo tävlingen i Luleå nu i helgen.
Hoppas då att det kommer att gå bra, var ju ca 4-5 år sedan jag tävlade i Kendo så man får väl se hur det går.
Är någon intresserad av att komma och titta så kommer vi att hålla till på hälsans hus lördag och söndag.

image51
Kato håller ordning på sina leksaker.
image52
Kato tar en lur i saccosäcken.

image53
Grillning. (OBS! arkivbild från valborgs)
image54
Filmtajm (fr. vänster: Anders, Henrik, Therese, Jonas, Kristoffer och Johnny

Ha de gött allihop

Kommentarer
Postat av: Marie

Kato är ju så himla söt! :) Lycka till på tävlingen! :)

2008-05-17 @ 09:06:15
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Hed

Det är skönt att se att jag alltid blir lika bra på bild ;P
.. ehem..

2008-05-17 @ 12:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0