Akuten

Tänkte att jag också skulle hoppa in i skaran som farit på akuten på senaste, min anledning var att jag hade fått en liten metall bit i ögat så jag fick lov att fara lite tidigare från jobbet för att kolla upp det.
Kommer då till akuten och får träffa en sköterska som bedömmer prioriteringen av mitt fall och eftersom det var på kvällstid så är dom ju även midre bemmanade och det resulterar i att jag får vänta mer än 3 timmar innan jag får hjälp och det blir bara ondare hela tiden.
Så till sist fick jag hjälp och undersökningen var ingen dans det heller.
Dom blev tvingade att färga ögat för att se bättre om det är några skador och det ökade svedan ännu mer än vad jag redan hade, sedan kollade dom tryck och dyl också.

Undersökningen visade att jag hade fått en liten skada på ögat, men det kommer att läka.
Dock så måste jag smörja in ögat med antibiotika var 3:e vaken timme.


Kommentarer
Postat av: Marie

Herregud vad alla springer på sjukan nu :) Tur att det gick bra iaf. :)

2008-07-23 @ 13:20:19
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0