Hos vetrinären igen

Har nu varit uppe hos vetrinären i Luleå igen och bytt gips, dom tyckte det såg bra ut och jag ska dit igen den 15:e december för att förhoppningsvis bytta till ett flexibelt förband så att han får börja röra benet igen innan man tar av det helt. (Kato är ju så pigg och snabb, så man vill ju ha lite spänst i benet innan man plockar bort det helt för att förhindra att han drar upp skadan igen)

Sedan så är jag helnöjd med djursjukhuset i Gammelstad, känns bra att vetrinären tycker om illrar och att han är kunnig. Vetrinären berömde även min insats och att jag lagt utt så mycket pengar på Kato för att få han bra, han förstod att jag redan tömt försäkringen och lagt ut många tusen själv nu sedan Kato skadade sig, så han gjorde lite bättre pris till mig och i fredags när jag var där så bjöd han på chipningen av Kato.
Då kom min fråga om dom lagt in han i ett register och vilket, han trodde att det skulle läggas in i ett katt och hundregister som jag inte kommer ihåg namnet på, men han kollade med sina kollegor och tydligen vill det registret inte ha med illrar i sitt register.
Så till nästa gång så ska han fixas in i ett illerregister.

Han även se andra Arn filmen och handla en julklapp uppe i Luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0