Klätterhörna

Nu har jag äntligen fått tummen ur och byggt en klätterställning åt Kato, håller även på att bygga han´s nya hage men bild på den kommer när den är klar.

Kato blev då nöjd och han gjorde något som jag aldrig sett han göra förut han gned huvudet mot tyget på klätterställningen och man riktigt såg hur han njöt och tycke om det mjuka tyget.

Det ska dit lite mer grejor på dom olika planen som ex en hängmatta.

Så mycket billigare att göra en själv istället för att köpa en samt att man får allt som man vill ha det.
Ska man köpa en lika stor så får man kanske lägga ut mellen 1000-3000kr och att tillverka denna gick på 500kr och då var det färgen och tyget som drog iväg mest.

Så här ser hörnet ut tomt (förut hade han kompostgaller med plexiglas på som inhängnad)


Så här ser hans nya klätterhörna ut.


En liten liggyta längst upp


Kollar in dom första våningarna


Tredje våningen inspekteras


Här var sista våningen


Shit det var högt upp jag hade klättrat


Riktigt skoj att bygga en klättermöbel, man kan släppa fantasin helt lös och bara bygga.

Håller på att bygga hagen för fullt men jobbar en del i veckan så det kan ta ett tag innan det är klart.




Kommentarer
Postat av: Marie

Inte många illrar som har så där fina, mysiga klätterställningar! Han måste älska den! :D

2008-09-01 @ 09:13:41
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Emma

tjusigt!!

2008-09-01 @ 17:27:04
URL: http://emmakarlsson86.blogg.se/
Postat av: Emma

de är en hyresrätt

men jag bestämde mig för att inte ta den.

2008-09-02 @ 17:23:54
URL: http://emmakarlsson86.blogg.se/
Postat av: Nils

Olof, du får bygga en klätterställning åt mig också någon gång.

2008-11-16 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0